مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-29اقتصادي

تزریق اعتبارات ملی در جهت خاتمه ی پروژه های نیمه تمام ایلام 


تلاش می شود با تخصیص اعتبار لازم از پروژه های نیمه تمام استان ایلام گره گشایی شود.

- ایسنا/ایلام نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می شود با تخصیص اعتبار لازم از پروژه های نیمه تمام استان ایلام گره گشایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی نیک زاد در جریان بازدید از طرح های نیمه تمام حوزه جنوب اظهار کرد: برای تسریع در عملیات اجرایی ان جی ال 3100 و پتروشیمی دهلران 150میلیون یورو اعتبار نیاز است که این اعتبار باید از طریق صندوق ارزی توسط بانک ملی اختصاص یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی با بانک تجارت و معاون ارزی بانک مرکزی این مبلغ محقق شود تا شاهد گره گشایی از مشکلات این دو پروژه مهم در دهلران باشیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می شود با تخصیص اعتبار، این دو پروژه مهم تا پایان سال جاری پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

نیک زاد به موضوع چهار بانده کردن مسیر دهلران اندیمشک هم اشاره کرد و یادآور شد: تلاش می شود در بودجه سال 1400 این مهم لحاظ شود تا شاهد بهبود راه های استان باشیم.

وی افزود: این سفر با هماهنگی مجمع نمایندگان استان به اتفاق تعدادی از دستگاه های اجرایی از جمله وزارت نفت، بانک مرکزی، بنیاد مسکن، وزارت نیرو، شرکت شهرک های صنعتی و راهداری و حمل و نقل جاده ای با هماهنگی استاندار ایلام به این استان انجام شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اعتبارات ملی در جهت خاتمه ی پروژه های نیمه تمام ایلام 

تزریق اعتبارات ملی در جهت خاتمه ی پروژه های نیمه تمام ایلام